L' HORA A QUALSEVOL PUNT DEL MÓN

ENS VISITEN DES DE ....

EL NOSTRE COL·LEGI

EL NOSTRE COL·LEGI
clica a sobre de la imatge

ESCUDO DE LA CONGREGACIÓN HERMANAS DEL AMOR DE DIOS

ESCUDO DE LA CONGREGACIÓN HERMANAS DEL AMOR DE DIOS
Congregación religiosa de vida apostólica, fundada hace 147 años por el Venerable Padre Usera en Toro (Zamora) y consagrada a la evangelización, educación de la juventud y solidaridad con los más desfavorecidos.

J. MARIANO USERA Y ALARCÓN

J. MARIANO USERA Y ALARCÓN
El Venerable Jerónimo Mariano Usera y Alarcón, Fundador de la Congregación de las Hermanas del Amor de Dios, nació en Madrid el 15 de septiembre de 1810 y murió en La Habana (Cuba), el 17 de mayo de 1891. El 28 de junio de 1999 fue declarado Venerable por el Santo Padre Juan Pablo II. "En estas dos cosas, principalmente, se parece el hombre a Dios: en decir la verdad y en hacer el bien" (Padre Usera)

LEMA CURS 2014-15

LEMA CURS 2014-15
HI HA LLUM...CONNECTA'T, TRANSMET I TRANSFORMA

CONSULTA AMB EL CERCADOR GOOGLE



Google

WWW
ALUMNES DE MARGA

CALENDARI DELS ALUMNES DE MARGA

diumenge, 1 de maig del 2011

PREMIATS CONCURS SANT JORDI-PADRE USERA 2011 6è A



Treballs de plàstica que hem elaborat amb motiu de Sant Jordi.




Tal com us vam dir ja tenim els resultats dels alumnes premiats. El passat dijous dia 28 d' abril els alumnes del Cicle Superior de Primària vam anar al saló d'actes de l'escola acompanyats pels nostres tutors i professors del cicle. Estàvem molt nerviosos perquè l'ocasió així ho mereixia. Vam aplaudir molt a tots els nostres companys i encara que a tots ens hauria agradat haver estar premiats, ja som grans i sabem que només podien ser uns quants els elegits.

Moltes felicitats a tothom!
Des d'aquest article us volem fer arribar el poema en català premiat del nostre curs:


L'ARC DE SANT MARTÍ


L' arc de Sant Martí vaig travessar

i un món màgic vaig trobar.

Hi havia un calder d'or

i el vaig agafar,

era dels elfs i es van enfadar.


Em volia anar amb rapidesa

perquè els elfs

em volien treure la riquesa.

Vaig córrer tant com podia

i vaig notar que el calder

també el volien.


Estava cansat, em vaig amagar,

perquè els elfs màgics

no em tornessin a enxampar.


Per trobar l'arc de Sant Martí

havia de caminar, però

per fi el vaig trobar.

Estava a casa, volia cantar

i el calder d'or vaig amagar.

Era de nit, estava cansat

i aquesta és la història

que ja s'ha acabat.


Autor Israel G.

A continuació podreu llegir la narració en castellà premiada de 6è A:


LA VARITA MÁGICA


El otro día haciendo un agujero en el parquet encontré una cajita pequeña. La cogí rápidamente, la abrí y encontré un palo tallado a mano y una nota que decía: - Para el que encuentre esta varita: perteneces al círculo de magos repartido por todo el mundo dedicados a hacer el bien. Pero también están los magos oscuros dedicados a acabar con nosotros. Tienes tres deseos para hacer el bien y si los realizas los magos oscuros desaparecerán.



Me puse manos a la obra, cogí mi varita y me fui a buscar injusticias. Existían muchas pero, había una que no podía soportar y pedí un deseo genial: - Fuera racismo. El mago oscuro me intentó convencer pero el racismo desapareció.


Seguí buscando y me di cuenta que la paz en el mundo era necesaria, faltaba mucha paz. Los magos oscuros me tentaban diciendo: - Con nosotros ganarías, saldrías ganando.

Pero lo conseguí , salí adelante.


También observé que sin el amor no podría haber paz ni nada. Así que intenté actuar rápido para que no me molestasen los magos oscuros. Vinieron muchos magos que me decían: - Tendrás todo lo que quieras...


No hice caso y el mundo salió hacia adelante.

Autor Pablo V.

Dibuix premiat de la classe de 6è A




Autor Arnau C.


Llibre de lectura emprat per determinar el lector eficaç En el nostre curs va ser la Miranda H.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada